up and down

1. Åt bloggar som har fula headers, jo ja vet att jag inte änns har

någon men det ska fixas och jag kan ju säga att

jag inte direkt är stolt över hur min blogg ser ut .

Men som sagt, tummen ner !

2.Players, själv så har ja inte blivit playad men mina kompisar har dt och fan vill bara spotta på sånna skulle någon playa mej så skulle dom direkt få en spark mellan benen .

 

1. När jag ändå snackar om killar så kan ja säga att jag tycker det kan va skit gulligt me blyga killar, det kan vara så himla charmigt faktist MEN det finns en gräns mellan gulligt och jobbigt för det kan bli jobbigt me killar som är för blyga !

2. För chailatte, jag älskar chailatte och har älskat det sen jag träffade josse för hon visade mej det för ungefär 2 år sedan ! Så underbart att sitta inne på ett café en kall dag me en chailatte och en kompis att snacka med, LOVE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0