tummen ner !


1.En sak som ja hatar det är dryga människor.
Man är snäll och det ändå man får tillbaka är att dom är dryga och helt kalla.
Jag menar inte någon speciel person nu, utan jag påpekar bara vad jag tycker.
Jag menar det finns väl ingen som tycker om dryga personer, eller ?

2. Jag gillar oxå verkligen inte folk som provocerar, jag menar man vill väl inte gå runt och  vara hatad ?
Dom provocerar för att det är det ändå sättet att få besökare. Men som man bäddar får man ligga eftersom resultatet är elaka påhopp och tårtor i ansiktet ...
Om ja fick välja mellan att inte ha några besökare eller att ha jätte mycket besökare som bara hatar än då skulle jag lungt välja att inte ha några.Kan väl säga att ja har inte så många besökare men om ja får det så är det för att ja skriver bra saker och inte för att jag provocerar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0