Lär känna mej .

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: hungrig och trött ...
Favoritgodis: salta hallonshots !
Är det nåt du absolut inte äter: leverpastej !
Kläder just nu: stor t-shirt och mjukisar
Musik just nu: hmm... vet faktist int ...
Vad sa du senast: kan jag få min månadspeng mamma ?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: say whaat ?
Sommarplaner: att inte sova hela sommarn och sola och umgås me mina kompisar !
Fisk eller badkruka: hmm... både och faktist !
Saft eller alkohol: beror på tillfälle .
Hur många kuddar sover du med: 2-3
Favoritväder: soooooligt !
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Min bästa kompis, en kniv och fiskenät !
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: NATTMÄNNISKA !!
Sparare eller slösare: slösare ...
Bästa film: madagaskar 2 !! :D
Tror på liv på andra planeter: jaa, typ maskar och sånt !
Kommer du ihåg din första kärlek: mm ...
Älskar du henne/honom fortfarande: nej , det va flera år sedan !
Har du några homosexuella vänner: yes !
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja om man älskar personen !
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Beror på vad det handlar om faktist .
Ser du på kärleken som ett misstag: Neeeeeeej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2- 3 !
Bio eller promenad: bio !
Är du kittlig: OOOJA !
Snarkar du? neej !
Stjärntecken? jungfrun
Rädd för insekter? Minst sagt !
Äckligaste insekten: spindlar och ormar !
Största svaghet: jag fattar beslut och tänker inte igenom dom, slutar med att jag sårar människor som jag faktist älskar ... Man vet inte vad man har fören man förlorat det . 
Det här är jag bra på: Jag är bra på att lyssna och prata med folk.
Bästa bok? Vet inte någon från katarina von bredow
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga eller läsa folks tankar ...
Vad vill du jobba som? något med hotel eller resturang !
Chips, morötter eller godis? godis ! :D
Pizza eller hamburgare? båda !
Skriver du dagbok? nej, orkar inte !
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan piercing i tungan och naveln och öronen, men det räcker ! vill ha en tatuering men det inte vad ...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt som fan !
Gungar du på stolen? Hahaha, aa men är rädd för att stolen ska ramla så försöker att inte göra det (a)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? haha, någon gång kanske men jag kommer va super skraj !
Vilken hand håller du gaffeln i ?höger
Är du rädd för blod? inte mitt eget, men andras ...
Saltar du på maten? aa
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga, men inte efter noter ...
Anser du att du är stark?nej, men andra säger att jag är (a)
Brukar du sola? jaa, mysigt !
Vad gör du om du får hicka? håller andan !
Snusar du? Aldrig
Använder du knark?Absolut inte !
Kaffe, te eller inget? te !
Har du en besatthet? nopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0