helgen

Min helg !
I fredags så åkte jag, filip, choppe, josse, tilda och kim ut till mitt land . Jag, tilda och josse åkte ut och handlade och fixade iordning stugan, tillslut så kom filip, choppe och kim ut .  Det va skit kul för jag, tilda & josse satte på högsa volymen på radion och och stog på stolarna och sjöng och dansade , fyfan va jag garvade . säger bara
GIRLS GONE WILD !
sen så kom de andra och det vart ett jävla liv på dem,"-VAFAN ÄR GODISET?" och vi hade inte köppt nått godis för tilda och josse ville vara nyttiga, så det köpte blomkol och morötter med dipp. ja så hela stämmningen förstördes. och då kom choppe på en regel att den som svärde fick stå utanför dörren, men de funka inte speciellt bra hehe.
Sen på kvällen hittade killarna "airguns" eller vad det heter, så de satt och sköt små kulor på oss :@ ! vet nu hur ont det gjorde eller?! jag lovar, kim,choppe och filip vart som småpojkar som leker med pistoler. helt crazy!
aja sen så rökte vi vattenpipa och massor, men nu orkar jag inte skriva mer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0