älskar frågor

1. Fullständigt namn? - Freja ingrid karin sannerud

2. Exakt ålder? -15 år 23 dagar tror jag ...

3. Vart bor du? -upplands väsby

4. Bor tillsammans med? -mamma och syrran

5. Husdjur? -hund och chinchilla

6. Färg på ditt hus? -gult

7. När är du född? -13 september 1994

8. Klass? - 9M

9. Vilket år tar du studenten? - 2012 tror jag , om jag inte får gå IV ...

10. Något jobb? -nopp

11. När gick du upp i morse? -vet inte sent, försov mej ...

12. När ska du sova ikväll? -Nu egentligen ...

13. Duschat idag? -Yes

14. Kramat någon idag? -Yes

15. Pussat någon idag? - Nope

16. Vad har du ätit idag? -Pizza

17. Dagens klädsel? -haha, juste nu sovkläder ...

18. Dagens smink? -Osminkad

19. Dagens sötnos? -Mina brudar

20. Dagens roligaste? -vet inte faktist

21. Har du många vänner? - Jaa, rätt så många .

22. Hur många har du kysst? -haha, vet inte ...

23. Hur många har varit otrogna med dig? -?

24. Vem pratade du med i telefon senast? -josse

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - min mobil har inga batterin och laddaren är borta så ja vet inte :O

FAVORIT:

26. Film? -vet inte !

27. Låt? -finns så många !

28. Mat? -taco !

29. Dryck? - chailatte och cola !

30. Färg? -vit, rosa

31. Stad? -stockholm

32. Land? -sverige

33. Ämne i skolan? - eeehhmm ........rast ...?

SENASTE:

34. Personen du tänkte på? - ****** *******

35. Gången du spydde? - när jag va sjuk

36. Gången du grät? - Typ inte så länge sen ...

37. Pizzan du åt? -mammas äckliga idag ...

38. Gången du var i Göteborg? - förra året med klassen :P

39. Gången du var i Stockholm?  typ förra veckan eller nått !

40. Gången du var full?-----------

41. Gången du var hög? Har aldrig och kommer aldrig att va

42. Personen som såg dig gråta? - vet inte ..

ANTINGEN ELLER:

43. Svart eller vitt? - vitt

44. Hund eller katt? - hund

45. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på

46. Tv-spel eller datorspel? - datorspel

47. strula eller ha sex? -strula

48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - inget

49. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad

50. Big Brother eller Paradise Hotel? -BB !

51. Har du svart hår eller blont? -Typ blondt, men ska slinga det till naturligtblondt !

52. Har du blåa ögon eller bruna? - inget , gröna .

53. Choklad eller lakrits? -choklad

54. Göteborg eller Stockholm? -stockholm

55. Högerhänt eller vänsterhänt? -högerhänt

56. Coca cola eller fanta? - båda

57. Pizza eller kebab? -pizza

58. Randigt eller prickigt? -randigt

59. Älska eller älskas? -?

60. Leva eller dö? -leva !

ANTAL:

61. Personer du älskar? - många , mina nära och kära !

62. Personer du hatar? -  typ en just nu ...

63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - vet inte faktist 

64. Glassar du ätit på en dag? -haha, över 20 säkert !

65. Gånger du ätit kött? -hahahahaha, som om jag räknar !

66. Gånger du haft minnesluckor? -ett antal gånger, läskigt !

67. Gånger du varit hög? -inga !

68. Gånger ditt hjärta brustit? -

VEM

69. Ska du träffa imorgon? - Josse

70. Sjöng du senast för? - duschen !

71. Hade du senast en msn konversation med? - min brorsa

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - vill inte nämna namnet på henne *******

73. Förtjänar att dö? - ingen

 

VAD:

74. Gör dig glad? -  mina älskade vänner !

75. Gör dig ledsen? -när någon man älskar säger taskiga saker till en ...

76. Vad vill du helst göra nu?- kasta något på min mamma så hon håller käften -.-

77. Vill du ha nu? -en pojkvän !

78. Önskar du dig i julklapp? - all i wan't for christmas is yoooou !

79. Längtar du till? - tills jag flyttar hemmifrån !

80. Ångrar du i ditt liv? - att jag inte kan tänka igenom mina beslut, hatar att tänka "tänk om"...


Kommentarer
Postat av: felicia

FREJA! ring mig imorgon från din hemtelefon eller vadsomhelst, om du inte har någon lur.. 0767098225! ring runt 15.00, love yoooooou

2009-10-07 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0