snacka ut.

Jag kan erkänna att jag tänker på dej ibland och ångrar dt jag gjorde, ja över reagerade eller hur det stavas men det är sån jag är ibland . IBland hatar jag att komma någon nära för jag hatar att såra folk för det brukar jag göra men jag är rädd över att bli sårad själv, men fine vem är inte ? MEN jag är glad att du har hittat en ny för det är jag verkligen , hoppas ni har det bra tillsammans !
kan erkänna att jag kommer sakna dej, även fast det gått ett tag men det är sånn jag är .
puss och kram skummbannan !

Kommentarer
Postat av: victor<3

känslorna för dig finns kvar och jag vill få en chans till med dig!, känslorna för dig är stora och svåra att beskriva de kanske känns konstigt att jag säger att jag älskar dig men de gör jag! Jag saknar dig otroligt mycke! Jag grät den dagen du dissade mig.. Och tänkte på dig mycke, du skrev att du skulle tänka lite på de. De smset sparade jag:$. Länge.. Saknar dig freja och jag hoppas att du ger mig en chans till<3

2009-11-30 @ 01:30:34
Postat av: matilda

FREJA hur fan kan du inte förlåta och ta tillbaka han nu? :O fett söt ju :')

2009-12-08 @ 22:23:19
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0